Huawei Honor Note 8 - 4GB RAM - 32GB ROM

€ 344.00

4.7 / 5
Average : 4.7 / 5
Based on 3 customers advices.

This product is no longer in stock

10112/32/4/HonorNote8
The Honor Note 8 comes with a 6.6 inch display. It is powered by the HiSilicon Kirin 955. It also comes with 4GB RAM and 32GB ROM + microSD slot for extending the storage. The 12 Megapixel camera can take impressive pictures and videos, thanks to the built in OIS. Additionally it comes with the new USB-C slot, a fingerprint sensor and a 4500mAh battery.

Accessories

Important:
Information about transportation and customs
Paymend:
| | | | |
Guarantee:
1 year guarantee on all devices & Paypal-Customer-Protection
CPUHiSilicon Kirin 955 - Octa-Core - 2.5GHz / 1.8GHz
GPUMali T880
RAM4GB
Internal Storage32GB
Memory ExpansionYes (use of DualSim Tray)
SIM TrayDual SIM (2xnormal)
Sim LockNo
Front Camera8MP
Back Camera13 Megapixel Camera with OIS, F/2.0, Dual Flash, Autofocus
Display6.6 Inch
Display Resolution2560 X 1440 Pixel
WLANWi-Fi 802.11 b/g/n/ac - 2.4 Ghz + 5 Ghz
GPSGPS + GLONASS, AGPS
BluetoothVersion 4.2
Battery4500 mAh
ExtrasFingerprint sensor, Quickcharge
Network 4GFDD LTE - 1800 / 2100 / 2600 (Bands 1, 3, 7)
Network 3GWCDMA 850/900/1900/2100MHz
Network 2GGSM 850/900/1800/1900MHz
Data ServiceGPRS/EDGE/HSPA+(42Mbps)/LTE
OSAndroid 6.0 (Emotion Ui 4.1)
LanguagesMultilanguage (GE, EN, CH, ES, RUS, FR, NL, GR, IT, NOR, HEB, VIE, amm.)
Google Play StoreYes (pre-installed)
ConnectivityCharging port (USB-C), Headphone port (3,5mm)
MaterialMetal
Weight219 Gram
Dimension178.8 × 90.9 × 7.18mm
Scope Of Delivery1x OVP, 1x Battery, 1x Data Cable, 1x Charger (EU-Plug)
Band 20 / 800 MHzNo

Customer reviews (3)

Write a review and win a 20€ voucher. Every day one customer has the possibility to win a 20€ voucher.
 5/5
Alles soweit OK
Hat alles wie versprochen geklappt. Das Glas ist leider defekt angekommen, weil man von der Verpackung des Glases die eine Seite abgeschnitten hat, damit es ins Paket passt. Aber das Gerät war Top Verpackt. Versand über UK Line war TOP, schade das das Tracking erst ab Deutschland funktioniert. Würde aber jederzeit wieder bestellen.
This review has been posted for Huawei Honor Note 8 - 4GB RAM - 32GB ROM
 5/5
Diplom-Ingenieur
Besonders gefällt mir superamoled Display! Leider Preis ist zu Hoch!
 4/5
Alles super gelaufen!
Perfekte, zuverlässige und stressfreie Kaufabwicklung. Ich habe per Überweisung bezahlt, der Versand meines Honor Note 8 erfolgte zügig mit DHL Express und genau 10 Tage später hielt ich mein Smartphone in den Händen. Deutsch als Sprache war schon eingestellt und die Google Dienste waren installiert. Ein Top Service - ich würde jederzeit wieder bei Euch bestellen!

Huawei Honor Note 8 - 4GB RAM - 32GB ROM
The Honor Note 8 comes with a 6.6 inch display. It is powered by the HiSilicon Kirin 955. It also comes with 4GB RAM and 32GB ROM + microSD slot...

Eigene Bewertung verfassen!

*

*

Huawei Honor Note 8 - 4GB RAM - 32GB ROM (344 EUR) 4/53 ratings - 3 advices

Ask a question

NO registration required!

3 Question(s) answered

If the question you have has not yet been answered here, use the form below to ask something about this addon.

(optional)
*(Required to be notified when an answer is available)
  • Asked by M.Kadi
    on 10/17/2016
    Sehr geehrte Damen und Herren,ich bin am Honor Note 8 interessiert. Meine Frage richtet sich an die Garantie. Wie ist die Vorgehensweise bei einem Garantiefall, wenn dieser eintritt? Mit wem müsste ich Kontakt aufnehmen? Und wie lange beträgt die Garantiedauer?Gruß, M.Kadi Answer:
    Sie haben 1 Jahr Garantie. Sollte was in der Zeit passieren, wickeln wir die ab und wenn es länger dauert, bekommen Sie ein Leihgerät für den Zeitraum.
  • Asked by a guest
    on 01/20/2017
    Ist das Gerät auch in Schwarz/Silber erhältlich ? Answer:
    Zurzeit nicht.
  • Asked by a guest
    on 04/22/2017
    Hallo, ist es die Europäische Version des Handys oder die Chinesische? Welches Betriebsystem ist installiert und wie ist das mit dem Support? (Leider schlechte Erfahrungen mit Huawei x2 welches Android 5.0.1 installiert hatte bei Neukauf vor 9Mon. und schon keinen Support mehr!)Mfg R. Fehervari Answer:
    Die Chinesische und Emui ist installiert, welches auch Deutsch besitzt.

Related Products